viernes, 11 de diciembre de 2015

ESCOLES D'ALTRES MONS

Copán ( Hondures )
Hola, ara explicaré perquè he escollit aquesta foto.
Aquesta foto m’ha impactat molt per les mirades de fam que tenen els nens ja que no poden menjar bé.
Aquestes mirades de desnutrició i desesperació em fa pensar quan nosaltres a vegades tirem el menjar, o no volem perquè no ens agrada.
Ells no poden escollir el que volen menjar o no.
La desnutrició i la desesperació per menjar també fan efecte a l’escola, això vol dir que a l’escola tens que anar ven nodrit perquè sinó no et pots concentrar bé.

Aquesta xerrada em fa pensar molt en els problemes que jo he tingut amb el menjar,  poc a poc em vaig donant compte que a vegades tens que pensar en els nens que no tenen menjar i tot el que donarien ells per el menjar que tu estàs llençant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario